Monday 19 March 2012

EEM (The Famous Five)

hello peps..
wazzup??hee..just wanna story about my two beloved kakak and my two amazing adik..well let me story about my kakak dlu...hahah..Erisya Ezzaty Mazhar(eldest) and Ezira Ezzrin Mazhar(second eldest)..hee well both of them were studying medic in Tanta, Egypt...my eldest kakak Erisya Ezzaty so called "Kak Long" da masuk 4th year(kalau x silap la) and Ezira Ezzrin le "Kak Ngah" baru second year..hee both of my kakak are likely look the same like twins la katekn..hee but perangai diorg absolutely berbeza..hahah both of them adalah sangat caring and responsible..mostly i would say that i'm glad that both of them were my sister...diorg bnyk encourage me and my adik2...they also taught us always to think positive and go beyond expectations(pinjam moto Malaysia Airlines)ahaks...diorg ni jgk la yg support saya g melancong ke Paris and Spain...hahah bpk best...thnx sngt2 my beloved kakak...

And now for my two amazing adik...heee Ezra Ezzrina(number 4 in the family) and Ezzim Ezail(last one and paling debap)hahah...Ezra Ezzrina ni study dkt Maahad Ahmadi Negeri Sembilan and skola ni adalah skola agama k..hee this year my little sister ade exam PMR..hahah so kne la hardwork jgn jd mcm abg dia..hee and my little brother plak baru darjah 4...masih muda and single...hahah diorg ni carik2 bulu ayam, lame2 bercantum juga...hahah diorg ni perangai pelik2 je...haha so unpredictable...well mcm mane pn diorg tetap adik2 saya...hahah

well for me..hee in another post k...hahah

p/s : ohana means family and family means nobody can get left behind(xtau la betul ke x sbb ni pn curi2 dari story lilo and stitch)ahaks...so love your family members very well and do take a good care of each other..yg paling penting skali jage la name baik keluarga..tu je la kot...hahah



This is us time raya...hee
from top left(Erisya, Ezra, Ezira)
from bottom left(Ezzim, Ezzat)

No comments:

Post a Comment